sobota, 16 lutego 2019

Aktualizowanie rejestru w celu usunięcia monitu o aktywację usługi Office 365

Ważne: Instrukcje zawarte w tym zadaniu dotyczą modyfikowania rejestru. Niepoprawne zmodyfikowanie rejestru może jednak być przyczyną poważnych problemów. Należy uważnie wykonywać podane czynności. Aby zapewnić dodatkową ochronę, przed zmodyfikowaniem rejestru należy wykonać jego kopię zapasową. Dzięki temu będzie można przywrócić rejestr w przypadku wystąpienia problemu.

Zamknij okno aktywacji i wszystkie aplikacje pakietu Office.

Kliknij prawym przyciskiem myszy przycisk Start. Przycisk Start w systemach Windows 8 i Windows 10 znajdujący się w lewym dolnym rogu ekranu, a następnie wybierz polecenie Uruchom.
Wpisz ciąg "regedit", a następnie naciśnij klawisz Enter. Wybierz pozycję Tak po wyświetleniu monitu o otwarcie Edytora rejestru.

W lewej części Edytora rejestru w obszarze Komputer przejdź do następującego klucza:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Office\16.0\Common\OEM

Kliknij prawym przyciskiem myszy wartość OEM i kliknij polecenie Plik > Eksportuj.

Zapisz klucz.

Po wykonaniu kopii zapasowej klucza wybierz pozycję Edytuj > Usuń.

Powtórz kroki 3–6 dla następującego klucza:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Office\16.0\Common\OEM

Zamknij Edytor rejestru i ponownie uruchom pakiet Office.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz